fredag

helluuuuuu♥

sitter här i min ensamhet som vanligt och poppar musik.
andreas slutar 12 idag så det är skönt.

sitter och funderar på två saker
vad man ska göra idag? - jag har ingen aning! vill iallafall göra något.men vet inte vad
vad man ska äta för middag -jag har absolut ingen aning! har ingen lust alls att laga mat..

jag stod och provade kläder förut,jag har lagt märke till att jag bara har
svarta kläder,hur tråkigt är inte det dåååååå?
och jag kan inte direkt variera det jag har på mig,
jag kan inte ha ett par enda jeans längre.
dom sitter för hårt och klämmer ut en massa fläsk på sidorna och det gör ontontont.
så det enda jag kan ha är tights (och alla jag har är svarta). och mjukisbyxor men hur snyggt är de..
VILKA PROBLEM!


nu ska jag och mitt lilla hår  gå och äta =D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0