onsdag

tjingeling!

idag har jag varit på birsta med andreas.
köpte ingenting,var bara och kikade på massa grejer.
hittade jätte många söta bebiskläder.
gud vad sugen man blir på att köpa.
har hittat några klädesplagg jag ska köpa
när jag får pengar.

har inte gjort nånting mer idag.
bara kollat på tv och tagit det lugnt.
ska snart se på efterlyst.

imorgon går jag in i vecka 16.
4 veckor kvar tills halva tiden har gått!
och på fredag är det inskrivning,äntligen!

valde färger som är könsneutrala


Kommentarer
Postat av: R

Ta inte detta på fel sätt, det är bara något jag undrar.. hur kommer det bli när barnet har kommit, hur ska ni klara er ekonomiskt osv? går du och din pojkvän i skola, eller jobbar ni?

2010-04-07 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0