svar

josefine om jag:
Såg förut att du hade på en bild rött hår. När du färgade det rött, hade du svart hår innan? Och hur gjorde du då? Jag har färgat 4 gånger med den starkaste röda hårfärgen, men inget resultat :( skulle bli jätte glad om du svarade på det här! Kram www.jossis.se

Svar: jag hade svart hår innan jag färgare håret rött.
jag blekte först håret två gånger sen färgare jag håret rött och det blev kanon bra!
man behöver nog inte bleka två gånger men jag gjorde det för att vara säker på att det verkligen skulle bli rött.lycka till!

Kommentarer
Postat av: :)

gillar din blogg,kan ju säga att jag dömde dig lite i början när jag läste i bloggen.. men nu känns det som att jag förstår dig.. alltså med graviditeten.

2010-04-04 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0