svar på kommentar

johanna om vecka 17:
ledsen att säga det, men det ser ut som att du blivit mkt större över höfterna och "kärleks"handtagen :P så fick jag också först, sen kom bristningarna :/ men dom börjar blekna lite nu tummen upp
hoppas du slipper dom :)

Svar: du har helt rätt! har fått jätte mycket fett över höfterna.men jag tror att det ser
värre ut på bilden än vad det är för mina tights sitter ganska hårt. men större har dom blivit.
ja det hoppas jag med men om dom dyker upp så är det inte hela världen :D

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vad snäll jag lät nu när jag läste igenom texten ^^ lät inte så hemsk i huvudet när jag skrev det. men nu lät det jätte taskigt ^^ hehe.

2010-04-17 @ 20:42:48
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se
Postat av: maja

haha jag vet att du inte menar något illa :D

2010-04-17 @ 21:34:55
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0