första augusti

jag fick världens fulaste kommentar igår.
en tjej (förmodar jag) skrev att hon läste min blogg för att jag var ful?
haha.människor jag tycker är ful brukar inte ens jag vilja se.det brukar vara mest normalt.
haha,det var lite småroligt tyckte jag.nog om omogna anonyma.

sitter just nu med solle och kollar på family guy.andreas är på fotbolls match,
jag kunde inte följa med för jag viste inte om jag skulle kolla på en lägenhet idag.
nästa gång ska jag bannemig följa med och hejja på han!

vet inte vad jag ska göra resten av dagen.blir nog lugnt.
imorgon ska jag iallafall till pappa och käka middag.var ett tag sen nu.


du är som att andas för

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägg av, kan inte förstå detta uttalande. Du är ju jättesöt!! Lycka till med allt, jag läser ivrigt din blogg. KRAM

2010-08-01 @ 21:42:49
Postat av: fanny

så jäkla onödigt att skriva såå.det är ju bättre att man inte säger det.för glad blir man väll inte ??? när man får veta något sådant !

2010-08-01 @ 22:31:38
URL: http://fannys.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

är du och barnets pappa tillsammans? för ett tag sedan skrev du att du inte var tillsammans med någon..?

2010-08-03 @ 01:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0