--

passar på att skriva nu när jag ändå inte har något speciellt för mig.
vet inte riktigt vad jag ska skriva så det blir nog lite det ena av det andra.

dagen började med att jag klev upp 8.dödstrött.
åkte iväg till arbetsförmedligen.var där i 2 jävla timmar och pratade med massa folk.
drygt och tråkigt.fattar inte äns varför jag ska va där.ska inte söka jobb ju?

lägenhetsletandet går väl sådär.har skirvit på några stycken och väntar på svar.
2 stycken låg i stan så det passar mig bra.hoppas på det bästa.

imorgon ska jag till min bm.mäta väga och ta lite tester.
hoppas jag växt lite sen sist.tvivlar faktist på det.jag ser ju likadan ut som jag gjorde för typ 5 veckor sen.
kan knappt sova nu för tiden.benen jävlas hela nätterna och halsbrännar fräter sönder mig snart. fy tusan.
har fått "gravidklåda" också. det klias ÖVERALLT.kliar tills jag får rivsår nästan.får panik.uscha.

nu tog fantasin slut.bloggen är sämst nu.men jag har verkligen ingen lust med att blogga i huvudtaget.



Kommentarer
Postat av: josse ravnestam

vadå att benen jävlas hela tiden? :p

2010-07-02 @ 20:45:30
URL: http://jravnestam.blogg.se/josseravnestam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0