aj aj aj

har nyss varit på en promenad till ica.
det tog över 1 timme att gå dit.i vanliga fall tar det max 15 minuter.
fick stanna varannan meter ungefär.
insåg ganska fort att jag har värkar.har haft starka sammandragningar flera gånger om dagen nu i några dagar.
dom har varit ganska smärtsamma också.
har varit så stressig senaste tiden så det är nog inte konstigt.dags att varva ner nu.
har tagit alvedon och ska se om det försvinner annars kanske jag ringer bm och frågar om
jag ska komma in på en koll. han får ju inte komma ut nu!

ska lägga mig och vila nu och se om det går över.
hoppas det

Kommentarer
Postat av: linnea '

omg, h*ppas att inget står på tok, glöm inte att andas ;)<3333

2010-07-11 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0