blandat

nu var det ett tag sen jag skrev så jag slänger in ett litet inlägg nu.
jag är hos andreas nu och jag har varit här sen i lördags. har hur roligt som helst.
tror det är nyttigt för oss att vara ifrån varann lite.

vi har varit ute hela dagen idag. först på stan och gjort lite ärenden.sen har vi suttit ute med
våran "låne"vovve. tar hand om en liten kille tills på fredag då han flyttar till sitt nya hem.
gud vad hundar vi har hela tiden.haha!

nu ska vi snart he på en skräckis och äta chips och dricka cola.myspys!

måste bara påpeka en sak. VILKEN JÄVLA HALSBRÄNNA jag har. på dagen kan jag leva med det.
men snälla gud,låt mig överleva natten utan halvbränna tack!! fy satan i jävulen vad hemskt det är att
försöka sova med halsbränna.får sova halvsittandes för att inte få upp halva magen.uschapuscha
annars är allt bra med mig :)


haha andreas står framför fläkten så han ser ut att väga 20 kg extra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0