blandat

nu var det länge sen jag skrev något vettigt.
har inte haft tid/ork. har ingen lust att sitta vid datorn när det är strålande sol ute.

den här veckan har jag inte gjort speciellt mycket,solat och badat.
igår cyklade jag och andreas hela vägen till huli.cyklade vilse i granloholm på massa småvägar
så det vart en liten omväg.men vi kom fram till slut.och då var jag trött kan jag lova.
hade det jätte trevligt där.men vi var inte där speciellt länge.

nu sitter jag och väntar på att matthias ska höra av sig så ska vi förmodligen åka och bada.
det är jätte varmt ute.

det börjar bli jobbigt med magen nu,den är inte den största magen man kan ha men den är ändå lite jobbig.
kan inte sitta hur jag vill för revbenen tar i livmodern och då kan jag inte andas.
kan inte gå lika mycket som förut utan blir helt slut efter bara ett tag och så får jag jätte ont i magen.
men nu är det inte långt kvar!


vecka 29+5




jag hoppas vi löser det här på bästa sätt
du vet vad jag vill
vad vill du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0