mycket blandat

fattar inte att jag fortfarande har över 70 läsare som är inne varje dag och kollar om jag skrivit.
lessnar ni inte på denna urdåliga och tråkiga uppdatering?

idag har jag inte gjort nånting.eller jo.jag har jobbar från 7-15.åkte enda upp till Sollefteå.
somnade i bilen också.tur att jag jobbar med min morfar så jag behövde inte skämmas över att jag somna.

det har inte hänt speciellt mycket nu i veckan.har spenderat veckan tillsammans med andreas.
hat haft 4 helt underbara dagar tillsammans med han.urkul!♥hoppas det fortsätter såhär.

lillprinsen sparkar på,eller sparkar?misshandlar är ett bättre ord.
kan inte andas kan knappt sitta,det trycker och sliter och spänner överallt.
nu får tiden gärna gå lite snabbare.är less på vara gravid nu.haha!

igår var jag även på gatufesten.jätte roligt hade jag.ska försöka gå på fredag och lördag också.
får se hur det blir med det.

jag har fått en kattbebis också.andreas och jag har nu varsin katt.min var en försenad födelsedagspresent.
vi kollade ut katterna för ca 2 månader sen.
lilla sessan

hon är svart,inte grå som det ser ut på bilden.

jag ska knäppa lite kort på magen också,och kanske får jag till en liten film också
så ni får se hur galen han är där inne.
jag ser inte att jag växer men tydligen gör jag det för alla andra tycker jag blir större och större.
hmm..

jaja nu vart det mycket olika saker i detta inlägg.
haha

ska kolla på tv nu och fortsätta ha tråkigt.
hörs hej


jag hoppas du inser hur viktig du är

Kommentarer
Postat av: L.

AWWWWWWWWWWWW, kan du ha kvar den när lillpojken kmr ?

2010-07-09 @ 13:42:10
Postat av: Anonym

Är det verkligen smart att vara tsm o göra slut med andreas hela tiden? Så kan du ju inte hålla på när bebisen väl har kommit, han behöver ju trygghet..

2010-07-09 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0