tänk att jag ska bli mamma

jag kan inte riktigt förstå att jag faktiskt ska bli mamma om ca 10 veckor.
det är ganska obeskrivligt om man tänker efter.kommer få ett helt nytt liv,
eller inte ett nytt liv men mitt liv kommer ändras.kan inte leva som jag gjort hittills.
det gör inte mig något.jag kommer ha det bästa i hela välden,en fin liten son.

jag har svårt att verkligen förstå att jag har en levande bebis i magen.
en bebis som är bara min och andreas.en bebis som levt i mig i 9 månader när det är klart.
det är ganska sjukt.tänk att jag ska ta ansvar och uppfostra ett barn.jag har inga tvivel på
att jag inte kommer klara det,men det kommer bli tufft vissa stunder.men jag kommer klara det.
han är värd det bästa här på jorden och det ska han få.inte i leksaker och dyra presenter utan i
kärlek,uppfostran och närhet.det är det som räknas.inte dyra saker.

har gått 30 fulla veckor nu på måndag.varje dag är en dag närmare min prinskorv



Väntar på dig lilla Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0