:(

blir nog att jag är hemma ikväll.har ingen lust med nånting.
kan knappt äta.mår illa och allting vill bara komma upp.
men måste försöka få i mig något så lillpojken växer och blir stor.

längtar inte tills ikväll.kommer inte kunna sova.länge sen jag sov ensam.
och nu har jag ingen att sakna som jag vet att jag ska träffa dagen efter :(
fy fan :'(

sitter och håller mig ifrån att böla hela tiden.orkar inte och vill inte.vill inte bryta ihop.
kan inte nu..

sitter bara och hoppas att allt ska bli bra igen,att jag ska bli glad.
du fick mig att känna sån lycka..
jag älskar dig

ska äta lite mackisar med korv nu.sen plocka blommor med syster.

saknar dig varje minut andreas

Kommentarer
Postat av: Jacquline, mamma till Lowe

ta hand om dig! vet inte vad som hänt men hoppas det löser sig :)

2010-06-10 @ 19:14:52
URL: http://2blir3.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Ja det är helt underbart att känna lillan röra sig, man blir så glad och det pirrar i hela magen :)

Postat av: - Linnea -

det är så tråkigt att höra om det här, hoppas att allt ordnar sej <3 Ta hand om dej !



om du får tråkigt nån gång kan du väl kika in i min kompis blogg ? http://moahedmans.blogg.se , hon skulle bli så glad, försöker hjälpa henne att få läsare, hon är toppen !

2010-06-11 @ 09:02:22
Postat av: togen läsare

det kommer att gå jätte bra, med eller utan andreas så kommer du klara det jätte bra :)

2010-06-15 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0