Godmorgon

idag klev vi upp nån gång efter klockan 2. vi kunde inte sova inatt
så vi slog på en film. och då vart det en sen morgon.haha!

så nu sitter jag här i nattkläderna fortfarande.
är lite småsur också.folk drar in mig i saker jag inte har med att göra.
det är inte mitt ansvar men endå får jag skit för saker? fel att ta det med personen
allting handlar om....


andreas ska snart iväg och spela golf med hans pappa.dom ska tävla.haha :D andreas har tränat som en tok
i 2 veckor för att kunna slå sin pappa.får se nu hur det går.lycka till

medans han är där så ska jag städa min garderob.den ser rent ut sagt förjävlig ut!

imorgon ska jag på mvc med johanna och passa hennes dotter Channel medans hon sätter in
en p-stav.efter det blir det massa ärenden.utskrivning på skolan och lämna moderskapsintyget hos försäkringskassan.
på torsdag ska jag in till soc på möte hos min handläggare,ska ju ansöka om lägenhet och lite sånt där.
så jag hoppas att det går någolunda bra.
och på fredag blir det stundentmiddag för min bror har tagit studenten:)

det blir min vecka det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0