idag

har suttit och spelat the sims i 2 timmar nu ungefär.fick jätte ont i huvudet så var tvungen att stänga ner.
haha!
har inte varit så bra på att uppdatera pågrund av vissa saker jag inte tänker gå in på.
men ska försöka börja skriva lite igen.

idag har jag inte gjort nånting speciellt,kollat på småstadsliv med andreas och skrattat som en dåre.
ibland när jag fick skrattattack kände jag hur bebis röck till där inne.det gör han ofta när andreas får utbrott när han spelar.då skriker han rakt ut jätte högt.då blir min lilla älskling rädd :( huga!

just nu sitter jag och kollar på top model och väntar på att andreas fotbolls träning ska sluta.
ska ta och äta nånting också för nu börjar det kurra där inne.




Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Matheus

Tack så mycket! =)

2010-06-07 @ 20:42:23
URL: http://mammalicious.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0