jag är stark,eller?

har nyss fikat lite innan det är dags att hoppa i säng.ska se en film innan jag ska sova bara.
är inte ett dugg trött. vet inte varför,har så många tankar som rusar igenom skallen.
det är nu det kommer,allt man tränger undan på dagen.det är inte bara tankar jag tränger undan på dagen,det är
en hel del tårar och panikkänslor också. men jag vill inte gråta,jag vill inte få panik och känna mig hjälplös.
därför tränger jag undan allt.jag har inte tid nu att sitta och gråta och må dåligt,det är så mycket som måste göras.
jag har så svårt för att känna mig stabil,ena sekunden känner jag mig trygg i det jag har,sekunden efter är jag ute och springer för att jag inte klarar av paniken.det är för mycket känslor för att kunna hantera.
allting har ändrats på så kort tid. jag känner inte igen mig själv,saker förändrar utan att jag märker det.

det är inte ofta jag skriver ut känslor i bloggen,vill inte att folk ska missuppfatta.
det krävs mycket för att jag ska falla.jag är stark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0