mer om vecka 26



nu har jag mer tid så nu kan jag skriva några rader om veckan som har varit.
Kan ju börja med att jag inte kan sova.
Jag hade en vana att alltid sova på rygg,men det går ju absolut inte nu,då får jag på en gång samandragning och så spänner det och drar det.kan inte riktigt sova på sidan heller utan måste böka och stöka för att få till en skön liggstälning.och jag har börjat mått jätte illa på natten.kan bero på att han rör sig så mycket så det känns som jag mår illa. Jag har även hittat hans fötter i magen ett par antal gången.och trycker jag på dom så blir det
ett jäkla liv där inne.kan även flytta runt han där inne,det känns lite konstigt i magen då.känns som hela magen väder på sig,hehe.

det börjar verkligen närma sig nu,bara 104 dagar kvar.
har gått med min fina Joel i magen i 25 hela veckor.
jag har inte varit nervös förrän nu.kanske beror på att hela situationen blivit förändrad.
blir ju ensamstående mamma nu och kan tänka mig att det är stor skillnad på att ha en partner.
men klart jag klarar det,vore mycket bättre bara att få dela det här med någon.
det här är ju livets gåva och mening,varför ska jag behöva gå igenom det själv? :/

i 3 månader till behöver jag vara ensam,
sen kommer jag aldrig mer behöva känna mig ensam







Kommentarer
Postat av: J

jag tror du kommer klara det jättebra :)

2010-06-15 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0