svar

emma om 01.20:
Hej, jag har läst igenom din blogg men inte hittat svaret på det jag söker så jag frågar: Var din graviditet planerad? Hur tänkte du när du blev gravid och hur bestämde du vad du ville göra? Hur reagerade omgivningen osv? Kan du inte skriva ett inlägg om hur det var och vad dina första tankar var när du fick reda på det... Det skulle vara intressant att läsa :-)

Svar: Min graviditet var inte planerad.Jag bestämde nästan redan från början att jag inte ville
genomgå en till abort för det var det värsta jag nånsin gått igenom.
Reaktioner från omgivningen har varit väldigt olika.tänker tyvärr inte skriva ut vilka som tyckte vad
eftersom jag inte vill hänga ut någon här i min blogg.men det var iallafall väldigt olika reaktioner,
många gillade det inte om man säger så.synd..

kan skriva ett intressantare inlägg om detta men tänkte ta det nån gång då jag har mer tid för det är många som vill ha en "gravidhistoria". Tänkte ta det lite längre fram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0