uppdatering

förlåt för kass jävla uppdatering.enda som kommer upp är massa små dikter och annat.
men som sagt,det är inte så bra just nu.jag och andreas har gått skilda vägar. vi provade igen men det funkade inte.och såhär kommer det nog förbli.
ska försöka uppdatera så vettigt jag kan men kan inte lova något.
förhoppningsvis så kommer det bättre tidet så småning om.

kan bli lite pauser i bloggen men den finns kvar och jag kommer inte ta bort den.
det kommer nog komma upp lite små inlägg titt som tätt men kanske inget jätte intressant.

nu är klockan snart halv tre och jag måste försöka få lite sömn
har knappt sovit på 2 veckor. drömmer fruktansvärda mardrömmar så jag vågar inte riktigt sova.
och det är ingen hitt att sova ensam efter man bott ihop med en annan den senaste året..

men jaja. godnatt på er.


jag kommer aldrig glömma dig

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig! :(

Kram Lisa

2010-06-28 @ 10:29:28
URL: http://lisacaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0