vecka 11








kan inte veckorna gå lite snabbare så hon/han ploppar ut snart,jag vill ha min bebis nununu!
det känns som jag redan gått upp 200 kg,men så är det ju inte lyckligtvis.
har gått upp ungefär 1½-2 kg,men det är nog för att jag äter som en gris.
och resultatet blir då att jag inte kommer i mina kläder!
tröttheten har börjat avta. brukar vanligtvis vara helt slut i kroppen på dagarna och nästan
känna mig sjuk. men det börjar försvinna och nu kan jag städa/diska och sånt utan att dö
av trötthet.

haha jag har även fått tagit fram min mega bh som jag hade efter förra graviditeten.
75E är det på den. jag seriöst dog när tjejen som jobbade på affären sa att jag skulle ha den.
haha men va tänkte jag? men hon hade rätt, den var perfekt! snart får jag väl börja använda
mammatrosorna jag fick av mamma förrförra julen också,det ser förjävligt ut men vafan,dom
är ljuvliga!

ska kolla på singing bee som börjar nu.
ni får ha det så bra och ha en trevlig lördag!
later



Kommentarer
Postat av: Isabella schölling

Ojsan då !! vad stor du har blivit !! :) <3 iofs jag är ju ganska stor själv :) puss och kram mammabella

2010-03-06 @ 21:42:48
URL: http://isabellascholling.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0