en liten hälsning


innan 0.10 sparkas det för fullt :) min lilla älskling


Kommentarer
Postat av: Josefine Ravnestam

hej, såg att du ska ha barn 26 september :) jag är 17 år och ska ha barn med min pojkvän 20 september, det är en liten pojke! :D tänkte att det skulle vara kul och prata, eftersom de är nästan samma BF :D

Postat av: Janina - gravid som 16 åring, nu 18

Åååh vad mysigt! :) Jag längtar så tills det blir dags för oss att skapa en till baby :)

Själv var jag 17 år och 1 månad när jag fick min dotter, hon är 1 år och 4 månader redan! Tiden flyger iväg när man har roligt :)



Lycka till i framtiden! :)

2010-05-14 @ 19:43:56
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0