ensam

är ensam hemma,andreas är på fotbollsträning.
och jag känner mig ensam och ledsen.vill att han ska komma hem och krama på mig
som han brukar göra när jag är ledsen.eller jag är inte helt ensam,skrutten sparkar på där inne
och påminner mig om att han är här hos mig♥ jag vill vara glad hela tiden,för jag är en glad människa.
men inte nu för tiden,det är så många människor som har en förmåga att dra ner humöret på mig.
uscha :( ska försöka att inte bry mig om det men det är svårt när det handlar om folk i familjen.

nu ska jag sluta klaga,fyfyfy!


Kommentarer
Postat av: mamman

Nämen riktigt så hemsk är jag väl inte väl?????;)))) Vad har jag nu gjort?

2010-05-18 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0