fråga och svar

L om vecka 24 (23+0):
jag vet att min moster hade nån slags kudde som var liksom lite triangelformad och inte jämn på höjden om du fattar. så man kunde skjuta in den under magen så fick magen stöd, fattar du ?
Har du en sån ? Svara på det annars kan jag förklara bättre ^^

Svar: jag tror jag förstår vad du menar,men nej jag har ingen sån.
Jag brukar ligga halft på mage med ena benet uppdraget och knöla ihop täcket och
ha under benet
.men det tar en stund att fixa till det så det blir perfekt :D haha

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hah ja precis. Jag tycker inte heller jag är så stor men älsklingen och alla andra säger att jag blivit stor :) jag sitter och tittar efter bristningar hela tiden. jag vill verkligen kunna bada utan att få bristningar att visa på stranden i sommar :) KRAM

2010-05-31 @ 14:43:23
URL: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se/
Postat av: L

haha, okej ;)

2010-05-31 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0