godmorgon

godmorgon!
är ganska trött,har inte sovit så mycket inatt.har sovit hemma hos mamma för att
passa mina syskon för hon jobbar natt och Ehmine,min minsta syster (5år) vaknade
flera gånger och var ledsen för hon hade ont i benen.så låg vaken med henne till 3 halv 4.
sen klev jag upp klockan 7 för att väcka dom andra syskonen. men men det är inte hela världen.
får lägga mig tidigt ikväll istället :)

ligger och kollar på beck nu,ska vara kvar här ett tag till sen åka hem till andreas igen (:
lillprinsen är vaken också,han buffar på och rör sig och sträcker sig där inne.man ser hur magen rör sig
och det är så härligt :D igår kände desireé en spark också när hon kände på magen :)

idag går jag in i vecka 21 :D har gått prick 20 fulla veckor :D 20 veckor kvar bara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0