godmorgon

idag har jag sovit så bra!bättre än på länge.vaknade i morse av att jag hade sammandragning.
magen var stenhård och så spännde det jätte mycket,märkte också att livmodern går numera 3-4 cm ovanför naveln.läckert att se!

idag ska jag sitta hemma och planera,skriva och gå igenom massa saker så jag slipper denna oro/stress som
jag känner att jag har.det är så mycket som ska årdnas! måste fixa ett legg innan nästa fredag.
märkte idag att det kostade pengar,det viste inte jag så nu måste jag skrapa ihop 400:- och
pengarna som jag har är bara på massa presentkort så det hjälpte ju inte mig speciellt mycket.
får se hur det blir med den saken.

annars då? med mig är det bra. lite halsbränna till och från bara.igårkväll var mina fotleder
svullna,eller vattenfyllda det vet jag inte.vet bara att dom inte hade den storlek dom brukar ha.
annars går allt finfint med magen och mig själv.

nu ska jag kika "lite" bloggar och sedan fixa mig lite.
ska hoppa och väcka andreas också,han brukar bli arg men det är så roligt :D
hihi♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0