godmorgon på er,sovit gott?

jag har lyckats tagit mig upp,i tid den här gången också.jag är jätte trött.
sover rätt så dåligt på nätterna.vaknar jätte mycket och blir kissnödig minst 1 gång i timmen.
men det är bara att härda ut,haha!
pappa kommer och hämtar mig runt 1,han bor inte så långt ifrån
men jag ville inte gå i regnet.andreas ska nog inte följa med,han har fått lock i öronen igen.
och denna gång i båda så jag får skrika när jag ska prata med han.igår kväll var han alledes yr också.
stackarn!♥
men iallafall så blir det tårta idag igen,måste ha gått upp minst 10 kg denna helg.haha!!
nej så mycket har jag inte gått upp faktist.vägde mig igår och viktökningen ligger på 5 kg ungefär.
så jag är rätt så nöjd hittills.men vem vet vart det slutar?

jaja,nu ska jag duscha och fixa till mig lite :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0