hoppsan

oj idag sov jag riktigt länge,har kanske varit vaken i en timme.
fick lite ångest nu att jag sov för länge,vilken tur att lillpruppen sparkade och väckte mig.
han var lugn imorse så det var nog därför jag sov så länge som jag gjorde.
men jag känner mig riktigt utvilad iallafall!

idag är det skitväder igen,så det blir väl inget speceillt ikväll.
hemmamys med massa gotta kanske? får se senare vad det blir.

jag har börjat drömt riktigt läskiga drömmar nu,tex att magen är helt uppskuren och
det inte finns något där inne.blir helt hysterisk och vaknar med ett ryck och är jätte svettig.
uscha! :( det är nog helt normalt att drömma sånna drömmar när man är gravid.
men det är inte så härligt,brukar försöka tänka på bra saker på kvällen,haha inte för att
det hjälper så bra men det känns bättre att sova då ;)

nu ska jag duscha och stå en timme och kolla in i garderoben och hitta nått som passar
på min vackra kropp.haha!

take care

Kommentarer
Postat av: japp

hej, vet ni om de är en kille eller en tjej? jag tänkte på för kläderna ni köpt är mer för killar än för tjejer :)

2010-05-28 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0