mätt och belåten

nu är jag så mätt! men snart ska en bit tårta slinka ner också.
pontus fyllde år igår så han hade med sin lite tårta hit.

när jag stod och stekte köttfärsen så kände jag bebis sparka,
har inget minne av att jag kännt bebis när jag stått upp förut,
har alltid varit när jag suttit eller legat.
så det var ganska mysigt att känna när jag stod upp!han börjar bli stark nu
Jag kan avslöja vad jag tänkt för namn åt bebben,har inte bestämmt helt men jag gillar detta namn:
Ulf Joel Lilieqvist.Ulf passar så bra för att både min och andreas pappa heter Ulf,
så det tyckte jag var fint :) men kan hända att jag kommer på något annat namn senare.
men som det är nu så har jag det här som favorit!

kvällens klädsel:



lila randig tröja+svarta tights

hehe det dyker upp ganska mycket bilder på magen,
men det är ju den hela min blogg handlar om i princip.
hoppas ni inte tycker det är störande :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej.

Grattis först och främst, tycker de är starkt av dig att behålla barnet. Men jag har en liten fråga, läste din förra blogg och där hade du svarat på en kommentar som någon hade skrivit något om att din pojkvän redan hade ett barn stämmer de? Blev lite nyfiken men om de är för privat fråga så förstår jag =).

2010-05-07 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0