onsdag

tja!
har precis ätit hemmagjord hamburgare och strips.pontus åt här också.
trevligt!

ska väl snart ut i friska luften ett tag.
lär ju bli bilåkting runt hela sundsvall som vanligt.haha!
men roligt är det.

och jag har mått så "dåligt" idag,det var sista avsnittet av andra avenyn idag.
satt och skaka hela programet typ.fyfan vad dåligt att det ska sluta visas :'(

har inte gjort så mycket idag.ingenting när jag tänker efter.
har kollat på kattungar som vi ska få i sommar.dom är bara 10 dagar och är urgulliga!
en svart och en grå.vi skulle ha en grå bara men den svarta lilla kattungen
kollade på mig i flera minuter så jag vart helt förälskad. så den vart min för endast 1 krona. (Y)
men det dröjer ett tag till innan vi får hem dom.men det blir bra!

sen var det inte så mycket mer.
ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0