smärtsamt

nu är jag hemma.har varit hos jennifer hela kvällen.
vi åt mat och snackade massa strunt och skrattade på som vanligt.
vi var också ute i petersvik och kastade sten;p haha!

nu väntar jag på att kladdkakan ska svalna,då blir det kladdkaka och grädde.
tjock jag är..

OCH HUA!andreas berättade för mig att han hade fått skavsår på träningen idag.
trodde aldrig det skulle vara så jävla illa som det var,tyckte så synd om han.
fyfan vad det såg ut att göra ont.måste bara visa bilder.

ser rätt så äckligt ut,men aj så ont!


efter kladdisen ska jag nog hoppa bums i säng!måste ta igen denna dåliga natt som var.
skönt ska det bli och jag ska sova som en stock,hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0