svar på två frågor

L. Elg om ?????:
1. är du orolig för förlossningen ?
2. vill du ha epidural ?
3. vart ska du föda ?
4. har du fått förvärkar ?

Svar:
1. nej inte vad jag känner nu,men det kanske kommer.men just nu känner jag mighelt lugn.
2. helst inte,tycker det ser så läskigt ut med nålen.hehe
3. sundsvalls BB som det ser ut nu
4. nej,bara sammandragningar som gör jäkligt ont,det kanske är förvärkar jag vet inte riktigt :p


Isabella schölling
om frågestund:
Vad har du tänk att ha för smärtlindring när du ska föda ? :) hur ser din drömförlossning ut och hur vill du att personalen och Andreas ska stötta dig under själva förlossningen. Kommer inte på mer frågor just nu, men detta undrar jag över :D tihi puss bella

Svar: jag vill helst bara ha lustgas.klarar jag inte det så får det bli epidural.
min drömförlossning ska väl vara att det ska gå jäkligt fort och bra:P
jag ska ha både min mamma och andreas med på förlossningen så jag kommer nog få
det stöd jag behöver av dom.dom får inte tjata på mig för då kommer jag bli
förbannad,speciellt på mamma känns det som :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0