tack och bock

hej hopp:)

håller på pillar med johannas design.eller,har gjort det och nu är den klar!
har grillat idag också,kyckling vart det.det var så gott så!

har blivit jätte glad två gånger nu på mindre än 15 minuter.
först skriver dessan att dom har en blå babysitter hemma som jag ska få.
då vart jag överlycklig.
Sen skulle andreas ut och hämta skivor av sin mamma och då kom han in med en blå bilbarnstol.
då vart jag super glad igen! vilka snälla människor man har i sin omgivning♥

nu ska jag fixa mig lite så man kan gå ut i finvädret!
pussochkram


Kommentarer
Postat av: R

själv tycker jag att det är tråkigt med för mycket "blått" alltså att det blir markerat att det är just en pojke om man säger så.. blir roligare om man varierar :) det är likosm faktiskt okej om din son skulle ha en röd babysitter till exempel. men super bra att du börjar få lite baby saker (Y)

2010-05-01 @ 19:08:31
Postat av: R

ja självklart! det är ju toppen, men menar bara att man blir ju så less att det oftast är uppdelat på det sättet på till exempel klädaffärer för barn osv

2010-05-01 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0